12. Edzés

2011.10.11. 07:24

Na a ma reggeli edzés becsődölt, mert amit kitaláltam vízszintes húzódzkodásnak az nem nagyon vált be. Csak a combom közepéig ér az asztal, így nem nagyon tudtam kinyújtani a karomat. Tettem az asztal lába alá ezt-azt, hogy magasabb legyen, ami még így is alacsony, de nem azzal van a legnagyobb baj. A csuklóm olyan helyzetben van ami nem természetes, így eléggé fájt már a második felhúzás is, ezért nem is csináltam. Mondjuk nem is tudtam volna többet, mert az asztal be van lakkozva és le van kerekítva a széle, tehát kapaszkodásra alkalmatlan, főleg ha a tenyerem izzad közben kicsit :) Egy szónak is száz a vége, ezt a gyakorlatot csak rúddal fogom tudni csinálni, amit még nem tudom, hogy mikor fogok tudni megvenni $$$... Viszont a helye már megvan. Este - amikor senki nem lát - kinézek a játszótérre, hogy ott mi a helyzet :)

Ha veszek rudat azt honnan vegyem, mennyibe kerül, hogy működik? Valahol lehet rajta állítani, hogy mekkora legyen és így nyomja szét magát és beékelődik?

 

UPGRADE!!!

Térdemelés fekvésben 3x12: Jó ez a gyakorlat, végre a hasam doglozik nem a combom, így nagyon jól bírtam.

A húzódzkodás kimaradt, mert nem találtam erre alkalmas helyet,de a héten veszek rudat.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr823293442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.11. 09:05:46

Sok helyen lehet venni. Ami jó árnak minősül az 3-4 ezer között van. Én egy jobb minőségűt vettem 3400-é Rómaifürdőn. Ja és lehet állítani rajta, úgy hogy a széleit kitekered, és amikor elég szoros már, akkor a közepe ellentétes tekerésével húzod rá, de amúgy az üzletben is elmondják.

Asztallal én is így jártam volna, míg valaki nem írta, hogy nála nem volt kellő magas. Így én is megnéztem s úgy jártam mint te.

Gysmo 2011.10.11. 09:15:20

Igen, azt én írtam neked, de azt hittem, hogy ha teszek valamit az asztal lába alá akkor jobb lesz. Tévedtem... Na elnézek majd egy sportboltba, hátha látok valami jót. De addig marad a játszótér :)

upperclass 2011.10.11. 10:19:49

Én is asztalt használtam (ami kb. ugyanolyan alacsony, mint a tied), de hónapok óta sem fejlődöm ebben a gyakorlatban. Vettem a Hervisben egy X-Fact márkájú rudat (kb. 3-4 ezer volt) ami ugyanúgy működik elvileg, mint ahogy az előttem szóló leírta, de lecsúszott az ajtókeretről és vitt magával egy adag festéket is, egyszerűen nem lehet rögzíteni. Ha veszel is, ne ilyet.

upperclass 2011.10.11. 10:20:40

Ja, és aztán a rudat így-úgy rögzítettem csípőmagasságban. A könyv szerint így könnyebb a gyakorlat, mint alacsonyabb felületen, de nekem meg sokkal nehezebbnek tűnt...

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.11. 10:23:05

Na nekem most kezdődik az edzés. Fél óra míg bemelegítek meg minden, meglátjuk menynire nem fejlődtem a multkori óta. Nagyon nehéz gyakorlat.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.11. 11:13:56

ÖÖ upperclass, nem lehet, hoyg azért szakadat le nálad, mert a forgatónyomaték hatása, mely a kezedből eredt az kifelé engedte? Én midnig úgy teszem fel, hogy a forgató nyomaték még ráhúzzon a rúdra, s ne engedjen a szorításon.

Gysmo 2011.10.11. 20:37:35

Na majd tájékozódom kicsit mielőtt megveszem. Köszi az info-t. Egyébként van valami abban amit Giozo mond. Lehet meglazult.
süti beállítások módosítása