21. Edzés

2011.10.31. 15:11

Fekvőtámasz előredőlve 3x25: Érdekes, de most legjobban a vállam hátsó része fáradt el, amit eddig nem is éreztem :)

Bicska guggolás 3x40: Na ez durva volt, nem csak azért mert ruhadt unalmas, hanem mert nagyon fárasztó és nehéz is :) ( nekem ) 

Azt tervezem, hogy hamarosan veszek fehérjét, méghozzá Gaspari Nutritions - MyoFusion -t. Sokkal jobb minőségű mint a skájtek, ajánlom mindenkinek ( ezt hallottam, de még nem tapasztaltam ) Scitec-et már szedtem régen, de azt mondják ez jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr333342613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu77 2011.10.31. 15:43:02

Ezt most csak eszembe jutott, azért ide írom... Te szoktál bemelegíteni? Csak mert azokat nem írod le sose. Azért nem írod le mert nem csinálsz semmit, vagy csak azért mert szimplán "csak" nyújtsz előtte és nem megcsinálsz pár bemelegítőt gyakorlatot?

A guggoláshoz meg csak annyit mondanék, hogy azt sose fogod megszeretni szerintem. :D Én is rühelltem mindig is, ez az egylábas guggolás már egész tűrhető, mert nem tudok annyit megcsinálni még belőle hogy megunjam... De amikor 2*50-et kellett akkor nem is mentem el 50-ig, túl monoton volt nekem, annak meg a technikám látta volna kárát, ha a végén már nem figyelek oda teljesen. Szóval nem muszáj elmenni a max ismétlésig szerintem, elég az ismétlések 70-75%-a kb, de csak akkor ha érzed hogy teljesen jól és szabályosan meg tudnád csinálni a következő szint kezdő számú guggolását, akkor léphetsz szerintem. Persze ez csak az én tippem, csak azért mondom hogy csináld ezt, mert a végén még teljesen megutálod a guggolást, ami meg nem lenne jó ugye...

Gysmo 2011.10.31. 16:05:20

@lulu77: Természetesen szoktam melegíteni. Az egyszerűbb gyakorlatból megcsinálok náhányat, most pl a fekvőtámasz előtt falnál fekvőt csináltam olyan 25 körül. Azért akarok mindenből maximumot csinálni, mert a könyv ezt írja, és ha már kompromisszumot kötök, annak csak újabb kompromisszum lesz a vége, és az az edzést rontaná.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.31. 17:36:16

Ez a por jó árban van? Én ha elkezdek szedni akkor a 4. lépéseket elérve fogom, addig úgy is csak alapozás van. Addig nem terhelődik nagoyn,azt netán még hájként menne fel:D

Gysmo 2011.10.31. 18:43:23

@Giozo: Olyan 6-8ezer forint havonta ami rá kell szánni. Én is még beszélek ismerősömmel arról, hogy mikortól lehet szedni, de amúgy ha szénhidrátos cuccot eszel, az fog "hájként" felmenni :) De utánanézek és leírom.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.01. 12:49:22

Ez is lerakódik zsírként ha nem edzel, mno meg ezek is tartalmaznak szénhidrátot.

Gysmo 2011.11.01. 14:17:13

@Giozo: Igen, ha nem edzel biztos lerakódik, de mi edzünk. Igen, ebben is van szénhidrát, de nem annyi :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.01. 16:47:41

Hát ha én szedni fogok,akkor is csak az edzésnapokon edzés előtt.

Gysmo 2011.11.01. 16:53:48

@Giozo: Ha szeded, akkor legalább edzés után ( szerintem )

Batyu 2011.11.02. 17:04:13

a guggolás nekem is fura , de szerintem se hagyj ki lépést , én is 2 naponta megizzadok ezekkel pedig próbaként csináltam pár egylábas guggolást és megy az is. A többi gyakorlatból sajnos nem állok ilyen jól (főleg a húzásból)

Amúgy egy napon kezdtük Gysmo az edzést :D
Én most így állok: fekvő 3*30 , guggolás 3*40 , húzás 3*20 , has 3*30. 2-es szint mindegyikből.

Hajrá!

Gysmo 2011.11.02. 20:01:22

@Batyu: Sajnos a húzást én későn tudtam kezdeni, mert nem volt rúd :( Egyébként nagyjából együtt is haladunk.
süti beállítások módosítása