29. Edzés

2011.11.20. 19:17

Fekvőtámasz előredőlve 15 ( bemelegítés )

Fekvőtámasz térdelve 3x10: Csak az utolsó szériánál éreztem, hogy elfáradok, ha kell még csinálni 1-et akkor az nem ment volna :)

A guggolás ma kimaradt, mert be kellett tolnom egy autót és közben megcsúsztam és hasra estem :D Pontosabban a térdemre és a két kezemre. Most egy kicsit fáj a lábam, de meglátom, hogy holnap milyen lesz és majd pótlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr813398829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu77 2011.11.21. 18:57:35

Az a legrosszabb, ha azért nem tudsz edzeni, mert valamiért sérült vagy éppen.. :\ Én most a vállammal jártam így, fát vágtunk és reccs.. Utána pár nappal már az edzés is rossz volt vele,akkor kezdett ropogni. Szóval most csak regeneráló edzéseket végzek, de már szinte 100%-os szerencsére. Remélem te is jól vagy már! ;)

Gysmo 2011.11.21. 19:27:59

Igen, már jobban vagyok, ráadásul a héten végzünk a munkával, így hamarabb érek majd haza, illetve ez az utolsó szombat amin dolgozok ( remélem ). Neked is jobbulást!
süti beállítások módosítása