38. Edzés

2011.12.08. 18:18

Ha minden igaz akkor a mai nappal vége a kemény munkának, így több időm lesz és jobban oda tudok figyelni az edzésre és az étkezésre. Most pár nap kimaradt, mert sok dolgom volt és az ujjamat is elvágtam :)

Fekvőtámasz falnál 20 ( bemelegítés )

Fekvőtámasz előredőlve 10 ( bemelegítés )

Fekvőtámasz térdelve 20-16-12: az utolsó széria izombukásig ment, mert 13-at akartam, hogy az előző edzéshez képest fejlődjön, de csak lefele ment, vissza már nem tudtam magam nyomni :D Tudom, hogy nem jó bukásig dolgozni, de most nagyon akartam fejlődni.

Fél guggolás 3x15: Egyszerű volt, ment volna több is. Bemelegíteni elfelejtettem előtte :) mármint egyszerűbb gyakorlattal.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr723448772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alkatrasz (törölt) 2011.12.08. 20:39:27

Na látom csak összehoztad az edzést!:) Elismerésem a kitartásodért! :) Csak így tovább!!!

Gysmo 2011.12.08. 22:14:49

Kitartásról majd 2év múlva beszéljünk, ez még csak kezdeti lelkesedés :) ( ami remélem még sokáig megmarad )

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.12.09. 14:06:16

fekvőnél nálam is volt ilyen, hogy az utolsókat rúgva de csakazért is:) De ha nem ment akkor nem számoltam hozzá.
süti beállítások módosítása