Húzódzkodás

2011.10.24. 17:55

Na megjött a rúd... be is szereltem az ajtóhoz... Megmondom őszintén kurvára fosok, hogy elenged és orrba vágom magam vele :D:D:D Na majd holnap kiderül, hogy milyen és, hogy bírja-e a keret. ( no meg, hogy én bírom-e )

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr923326815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upperclass 2011.10.24. 18:08:35

Nem kell fosni, az enyém nem egyszerre engedett el, hanem szép lassan lecsúszott az ajtókereten a 2.-3. húzásnál, nem vert orrba. :)

Gysmo 2011.10.24. 18:10:58

Köszönöm, most megnyugtattál :) Egyébként vicces, hogy amíg más ejtőernyőzik, sziklát mászik vagy egyéb hasonló sportot űz, nekem közben milyen gondjaim vannak :D

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.24. 21:15:01

Nekem még egyszer se csúszott le, ha meg igen, akkor orrba nem fog vágni, hanem hanyatt esel, de a karjaid iránya miatt max mellkason vágod magad:)

Gysmo 2011.10.24. 21:28:41

Akkor nem veszek fel szöges nyakláncot, nehogy átszúrja a tüdőmet :) Egyébként most próbálgattam és elég biztonságosnak tűnik, csak figyelni kell merről állok, nehogy kitekerjem edzés közben :)

upperclass 2011.10.25. 10:48:07

Most elképzeltem ahogy valaki szöges nyakláncban edz :DDDDDDD
süti beállítások módosítása