Pihenőnap

2011.10.02. 09:53

Na ma van az első alkalom, hogy izomlázam is van. A vállamban érzem egy kicsit, de máshol nem nagyon. Mondjuk a combomnak is van, de az nem az edzéstől, hanem mert tegnap megkergettem két graffitis hülyegyereket. A fekvőtámasznál a mell nem nagyon dolgozik, remélem nem én csinálom rosszul. Még keresem azt a helyet, ahol a húzódzkodás következő szintjét fogom tudni csinálni, remélem hamar megtalálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr563271422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.02. 10:11:16

A fekvőnél én sem érzem még a mellet, oda nem is nagyon megy még. Majd későbbiekben jön be. én az íróasztalt fogom hátrahúzni szerintem s alatta fogok húzódzkodni. Na el is kezdem az edzést megcsinálni

Gysmo 2011.10.02. 11:03:54

Az a baj, hogy nekem az asztal túl alacsonyan van és nem tudom kinyújtani a kezem. Lehet teszek a lába alá valamit :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.02. 11:54:40

Ez még eszembe se jutott, lehet nekem se elég magas:D akkor nekem is ki kell valamit sürgősen találnom:D

Gysmo 2011.10.02. 16:31:17

Van 1-2 súlyzóm és hozzá súlyok, gondoltam teszek alá néhány kiló vasat, annak nem lehet baja :) Az asztal nem tudom mennyire bírná, de ez még csak az "A" terv.

Batyu 2011.10.02. 19:19:42

Ha a melledet nagyon befeszíted akkor lehet érezni bőven.Legalábbis én érzem.
süti beállítások módosítása