49-50 Edzés

2012.01.15. 12:23

Függőleges húzás 20 ( bemelegítés )

Vízszintes húzás 3*16: Megpróbálom úgy csinálni, hogy mind a három szériában ugyanannyi ismétlésszámot csináljak és így emelem majd egyesével. Elég lassan haladok ezzel és a fekvőtámasszal...

Lábemelés 3*35: Alapból nem kihívás sajnos, ezért minden gyakorlatnál kicsit megemelem a felsőtestemet és megfeszítem a hasizmot.

Fekvőtámasz falnál 25 ( bemelegítés ) ezeket az ujjaimon végzem

Fekvőtámasz térdelve 20-16-14: Itt is megpróbáltam nem kiadni mindent magamból az első szériában, gondoltam a többi így jobban fog menni, de nem vált be :)

 
 

Ami idegesít, hogy a bicepszem térfogata nem nagyon változik, lehet azért mert a zsír eléggé lement rólam ( persze még van ). Az étkezésem is normális, próbálok minél több fehérjét bevinni. Mostanában ráálltam a banánturmixra, amit cukor nélkül csinálok és rakok hozzá kókuszreszeléket. Este már nem szoktam enni, hogy ne rakódjon le.

Szerző: Gysmo

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr783548625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.01.16. 09:59:21

Melyik fajta lábemelést csinálod?

vip_per 2012.01.16. 17:32:22

Ha izom tömeget szeretnél növelni, nem fog menni fehérje bevitel nélkül, a testsúlyod tömegének 2x -esét, de min. 1,5x-esét kellene naponta megenned grammban. Pl: 80 kg esetében ez 120-160 gramm fehérje. Ez valszeg csak fehérje turmixokkal fog menni. Ha nem eszel eleget egy idő után nem jönnek az eredmények nem tudsz fejlődni. Ha megvan az izomtömeg lehet szálkásítani. Legalábbis az okosok ezt mondják. Én naponta 70g fehérjét iszom, drága dolog, de úgy érzem hatásos.

Gysmo 2012.01.16. 19:09:46

@Giozo: Én a teljesen nyújtott lábbal végzendő lábemelést csinálom :)
@vip_per: Tervben van a fehérje turmix, de most még nem volt rá pénzem. Olyan 12ezer / hó-ból kijön.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.01.16. 20:36:56

viszont nyujtottból 2szer 20 a haladó O.o

BeasT 2012.01.17. 13:44:20

Olyan nincs hogy egyszerre zsírt bontasz, és izmot építesz...Vagy pozitív a kalóriabeviteled, vagy negatív. Ha az izmok megfelelő terhelést kapnak, pozitív kalóriabevitel mellett---->izom/tömegnövekedés.
Az, hogy neked 4 hónap alatt egy testsúllyal végzett erőedzést alkalmazva nem nőtt a bicepszed egyáltalán nem meglepő. Ha egy év múlva sem nőtt semmit, akkor legyél ideges
Ha nagyobb bicepszet szeretnél akkor 3000kcal a minimum, 2g/ttkg fehérjével, tömegnövelő edzéssel. De így sem 4 hónap alatt kell várni a csodát.

BeasT 2012.01.17. 13:59:03

@vip_per: Ha te 70g fehérjét iszol meg turmixban és az én napi étkezésem a te 2 napi étkezésed, akkor valami nagyon nem oké nem? A te igen sok edzésed mellé ez pénzkidobás. :) A szervezeted nem hülye, ha nem fedezed másból a napi energiaszükségleted, akkor a fehérjét fogja elégetni. (tehát a fehérje majd akkor épül be az izomba, ha a test működéséhez szükséges energiamennyiség már megvan. (Több mozgás, több energia, több kalória)) Turmixból a napi fehérjebevitel maximum felét ajánlják fedezni. (Kiegészítő, nem helyettesítő!)

vip_per 2012.01.17. 15:19:45

@BeasT: Bár ez Gyzmo blogja, amiről társalgunk mindenkinek is szólhat. Szerintem mi egyről beszélünk. A 2g/ttkg fehérje ugye stimmel, a bevitt fehérje mennyiség fele legyen max. a kiegészítő, ez is stimmel, nálam ez 85kg esetében 70-75 gramm, ami mondjuk, hogy ok. Izomtömeg építés esetén a kcal többlet is ok, az már nem, hogy ez miből áll össze, nyilván kell szénhidrát is, és most jön amit nem értek : "az én napi étkezésem a te 2 napi étkezésed" ezt hogy kell érteni ? Te egy nap alatt eszel annyit mint én kettő alatt ? én 2600-2700 kcal fogyasztok naponta, ebből 165 gr fehérje, 255 gr szénhidrát, 56gr zsír.(35-54-12 %). A kardióval visszavettem kicsit, terveim szerint április végéig az inkább tömegelés megy, onnan 2 hónap -300 Kcal + több kardió, és itt is a nyár :). És a végén a leglényegesebb: Sértés nélkül mondhatom apukád lehetnék, és hát nálam ennyi idősen (46 !!)a szervezet energiafelhasználása egész más mint nálatok fiataloknál. A 21 éves fiam egész kalácsot, 1/4 üveg nutellát lök be este 10-kor és nem hízik .
Gyzmo : A bicepszed térfogata ha nem is nő, az erőd gondolom igen. Plasztikusabb izomzathoz szerintem célszerű kicsit kombinálni súlyzós edzésekkel is a CC-t.
Sok sikert !

BeasT 2012.01.17. 16:31:19

@vip_per: Mikor írtam hogy mennyi idős vagyok, akkor leírtam a napi kajámat, arra írtad hogy te 2 nap alatt eszel ennyit...
Az, hogy 70 g fehérjét turmixból löksz be nem mondtam hogy rossz, vagy hogy káros, pusztán felesleges és drága. A 2g/ttkg egy intenzív tömegnövelés alatt szükséges fehérjemennyiség. Keress a neten étrend mintákat, kördiagrammokat hogy miből áll össze egy tömegnövelő 3000-5000kcal-t tartalmazó étrend.
Egészségügyi végzettségem miatt tudom hogy a szervezetem pontosan úgy működik mint a tiéd, az hogy a hormonháztartásom még magasabb szinten pörög az egy dolog. Az energiafelhasználás, fehérjebeépülés, és izomépítés mechanizmusa nem változik a korral, csak hormonálisan kevésbé lesz támogatva. Az edzéseidet figyelve, és követve pedig elmondhatom hogy te állóképességi edzést végzel, ezzel tömegelni nem fogsz! (Az eddigi esetleges robbanásszerű fejlődés pedig átmeneti, minden kezdőnél, és újrakezdőnél megfigyelhető valamilyen szinten.)

vip_per 2012.01.17. 16:40:55

Nagyon köszönöm a segítő készségedet, tanácsaidat megfogadom, és beépítem a továbbiakban.

BeasT 2012.01.17. 16:47:26

@BeasT: *Nyilván neked nem kellene 3-5000kcal tömegnöveléshez, ha tömegnövelnél.

Gysmo 2012.01.17. 18:57:14

@BeasT: Köszönöm az információkat, számolni nem nagyon fogom tudni, hogy miből mennyit eszek, de majd igyekszem. Van itthon 2db egykezes súlyzó amin lehet súlyt cserélni, elkezdem az edzéseket azokkal is. ( Súly van hozzá bőven ) Sajnos tegnap munka közben meghúzódott az oldalam, így most pár nap pihi.

cenacold75 2012.12.04. 17:16:55

Sziasztok!
Most olvastam el néhány napja a Fegyencedzés 1. könyvét és lenne pár kérdésem(nagyon hálás lennék ha tudnátok segíteni). Vannak ezek a kezdő, középhaladó, haladó szintek a lépésekben, és mikor lehet továbblépni kezdőről középhaladóra és arról pedig haladóra? És egyes lépést addig kel csinálni amíg el nem érem a kitűzött mennyiséget? pl.: a fekvőtámasznál az első lépésben a 3x50 a cél és ha az megvan akkor mehetek a 2. lépésre? Valamint azt se értem hogy azt mondja ez a Friss hús edzésprogram, hogy hétfőn 2-3 edzősorozat fekvőtámasz, oké ez eddig oké, de a fekvőtámasz falnál a kezdőbe az van,hogy 1sorozat 10 ismétléssel akkor egy nap 2-3 szor kell megcsinálnom 10 db fekvőtámaszt?

Kérem szépen a segítségeteket mivel ezeknek az információk hiányában nem tudom elkezdeni az edzést:(
Segítségeteket előre is köszönöm:)