43. Edzés

2011.12.19. 20:05

Rövid híd 3x30: A combomon éreztem egy kis fáradtságot

Fejenállás 1perc: Nem is bírtam volna többet, el fáradt rendesen a vállam. Pedig először azt hittem simán megy a 2perc.

Elég rövid így ez az edzés, de nem gond, majd lesz ez még így se. 

Szerző: Gysmo

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr723476456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

lulu77 2011.12.19. 22:07:56

www.youtube.com/watch?v=w8Fc0s5n7RI&feature=related

Ajánlom, hogy csináld a fejenállás mellett ezt is ugyan olyan ütemben. Ergo eleinte a fejed is legyen lent, aztán a kézenállásnál már ne.. Érted. Csak ez meg fogja könnyíteni a tiger bend végrehajtását.. ( www.youtube.com/watch?v=95fApjT8J8c ) Már ha célod megcsinálni majd..( nekem igen, szenvedek is a sima nem falnál való kézenállással, meg ezzel.. :D )

Gysmo 2011.12.20. 07:01:42

@lulu77: A kézenállásnál ha lent van a fejed, az fejenállás :) De értem, majd kipróbálom. Mostanában nem gyakoroltam, de régen tudtam kézen állni korigálás nélkül.

lulu77 2011.12.20. 15:39:33

Úgy értettem, hogy amíg csinálod a fejenállást, addig ezt az elbow standet is fejenállva csináld, aztán amikor már tovább lépsz a kézenállásra, akkor ebbe a gyakorlatba is térj át arra.. Csak hülyén fogalmaztam, szét voltam esve tegnap.. Bocsi :D

BeasT 2011.12.20. 16:36:50

Szerintem az "alkaron egyensúlyozást", hogyha ezt jelenti az elbow stand, nem érdemes úgy csinálni h leér az ember feje...Ha tudsz fejen állni, akkor minek megnövelni a felületet ami tartja a tested? :)
Akit érdekel a kézállás elsajátítása, könnyebb nehezebb változatai:
www.sandowplus.co.uk/Competition/Hoffman/YorkHandBalance/yorkhb.htm

lulu77 2011.12.20. 17:35:59

Próbáld ki mielőtt "ítélkezel felette", van egy tippem hogy ezt látatlanba mondtad.. Más izom kell hozzá, egyáltalán nem könnyebb mint a fejenállás. Legalábbis nekem nem megy könnyebben.. :D

BeasT 2011.12.21. 11:18:53

@lulu77: Nyilván a levegőbe beszélek...
Olvasd el a linken található 2db könyvet, aztán olvass el még annyit amennyit tudsz, megtalálod hogy nálam, nálad okosabb emberek mire és hogyan használnak mit, aztán ha megy a kézállás (ha most is megy akkor fogadd őszinte bocsánat kérésemet)és még mindig úgy gondolod hogy látatlanba beszélek akkor majd írj. :)
Szerintem sem könnyebb, hanem ugyanolyan nehéz. Ha leteszem hozzá a fejem, akkor könnyű, de k..va kényelmetlen. Ezek szerint "ki kellene próbálnod mielőtt ítélkezel felette." ;)

lulu77 2011.12.21. 11:56:55

@BeasT: Nem sértésnek szántam, kár hogy így magadra vetted.. :\ Amúgy asszem félreértettem először amit írtál, azt hittem arra írtad a "megnövelt felületet", hogy az elbow stand fölösleges, nem arra, hogy a fejtámasz fölösleges hozzá. Bocs. És azért írtam a fejtámasszal eleinte, mivel így egyszerűbb megtanulni.. Fokozatosság elve.. Szerintem. De mindegy, bocs mégegyszer ha valami sértőt írtam, nem állt szándékomban.. ;)

BeasT 2011.12.22. 20:07:25

Nem vettem magamra, szó nincs sértődésről. :)

lulu77 2011.12.22. 21:08:37

@BeasT: Akkor jó! ;) Amúgy olvasgatom a könyvet, de nem vagyok teljesen penge angolból, nincs esetleg magyar változata? Úgy még jobb lenne.. :D