41. Edzés

2011.12.14. 20:46

Ma csak a fekvőtámaszra volt időm, a guggolást holnap reggel pótlom.

Fekvőtámasz falnál 25

Fekvőtámasz előredőlve  10

Fekvőtámasz térdelve 22-17-13

Nektek a felkarotok teljesen párhuzamos a testetekkel, vagy kicsit szétállnak a könyökök?

 

Másnap:

Na megcsináltam a 3x20 Félguggolást :)

Szerző: Gysmo

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr953464012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

lulu77 2011.12.14. 20:53:38

Először elállt,de aztán elkezdtem direkt úgy csinálni, hogy ne álljon el, úgy nekem nehezebben ment - ergo többet erősödtem ha úgy csináltam.. Most meg már arra próbálok figyelni, hogy menjen egyáltalán az egykezes, nem arra hogy a könyököm hogy áll :D:D

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.12.15. 08:55:05

Én elején már úgy csináltam, hogy könyök a test mellett maradjon. Csak az utolsóknál volt, hogy kiugrott, amikor már fáradtam.

vip_per 2011.12.15. 16:17:54

Én teljesen test mellett csinálom, könyököt nem engedem ki, ez kicsit megnehezíti a gyakorlatot. Használok a fekvőtámaszhoz mini korlátot - Tescoban 1800 Ft/pár), így a csuklómat nem feszegetem, mélyebbre tudok menni és sokkal kényelmesebb, hatásosabb.

Gysmo 2011.12.15. 17:33:01

Na legközelebb figyelek arra, hogy teljesen test mellett menjen. Köszönöm a válaszokat!