34. Edzés

2011.11.30. 08:20

Fekvőtámasz falnál 20  ( bemelegítés )

Függőleges húzás 20 ( bemelegítés )

Vízszintes húzás 17-14-12: Nem mondom, hogy szépen, de halad :) A vállam mostanában egész jó, ezért most szívesebben csinálom ezt a gyakorlatot. A bemelegítésre jobban odafigyelek, ami kb 10percet vesz igénybe. Eleinte nagyon gyorsan kezdtem a mozdulatot lentről, lehet ez nem tetszett a vállamnak, de már rászoktam arra, hogy szépen egyenletesen húzzam fel magam. Továbbra is az alkarom és a bicepszem durran be.

Lábemelés 3x15: Teljesen kinyújtott lábbal csináltam, ugyanis nem értem a következő gyakorlatot, hogy hogy kell megcsinálni :D Amikor függőlegesen van a lábam egy picit fel is ülök - csak minimálisan - hogy a hasamat megfeszítsem.

Szerző: Gysmo

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr463424019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

BeasT 2011.11.30. 14:32:24

Ha a béka lábemelést nem érted: 45 fokban hajlított térddel felemled a lábad derékszögig, felső pozícióban kinyújtod, és kb 4-5 mp alatt leengeded, (nyújtva)majd behajlítod, felemeled, kínyújtod, leengeded....

Gysmo 2011.12.01. 07:27:27

@BeasT: Ja ééértem, köszi :)