33. Edzés

2011.11.29. 07:25

Fekvőtámasz falnál 20 ( bemelegítés )

Fekvőtámasz előredőlve 10 ( bemelegítés )

Fekvőtámasz térdelve 15-12-9: Halad ez is, de nagyon lassan.

Guggolás Támasszal 3x30: Mostanában kezdtem megkedvelni a guggolást, de csak egy pillanatig tartott :) Hosszú és unalmas, pláne a következő szint amiből 50-et kell megcsinálni...

Szerző: Gysmo

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr93420515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

BeasT 2011.11.29. 23:18:25

Ha jól csinálod a fél guggolást inkább fájdalmas lesz mint unalmas! :) Ahogy a szerző is írja: "Élvezd a fájdalmat!"
Szigorúan tartsd be a 2-1-2mp-es időtartamokat, inkább lassabban csináld mint gyorsabban. A térdeid meg fogják köszönni.

Gysmo 2011.11.30. 08:22:14

@BeasT: Kitartás kell 50-et megcsinálni az biztos. Szerencsére úgy érzem, hogy a gyakorlat ütemével, gyorsaságával nincs gond. Szerintem is inkább lassabban csinálja az ember mint gyorsabban.