32. Edzés

2011.11.26. 22:17

fekvőtámasz falnál 20 ( bemelegítés )

Vízszintes húzás 15-12-11: Minimális fejlődés volt, tehát lassan halad ez. A vállammal most nem volt baj, az alkarom úgy bedurrant, hogy nem bírtam mozgatni az ujjaimat. Ajánlom, hogy ilyenkor ne játszatok kő, papír, ollót, mert elég kiszámítható, hogy követ fogtok mutatni.

Lábemelés fekve 3x30: A második széria után legszívesebben abbahagytam volna, mert kivette az erőmet. A harmadik eleje nagyon nehezen ment, éreztem a fáradtságot, de a 10. után jobban ment, egészen a 20-ig :D akkor megint össze kellett szednem minden erőmet ahhoz, hogy végig bírjam csinálni.

Azon gondolkoztam, hogy el kellene kezdeni az újabb gyakorlatokat, erről mi a véleményetek? Nem az új könyvben leírtakra gondolok, hanem a falnál fekvőre meg ilyenekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr163414135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeasT 2011.11.27. 11:35:20

A hidat szerintem elkezdheted, a kézállásban végzett "fekvőtámasszal" a vállgondjaid miatt várnék a helyedben kicsit. Ha mindenképpen el akarod kezdeni, akkor rendes bemelegítéssel, sok nyújtással, (jó öreg seprűnyeles nyújtás sokat segíthet:) ) türelemmel állj neki.
Persze jó lenne tudni hogy a válladban "csak" egy sima bursitis van, vagy vmi komolyabb.
Sok sikert!

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.27. 13:22:41

falnál fekvőre?
Ha a fejenállásra gondolsz és a hídra akkor szerintem még pár alkalmat várj, míg a 3.dik lépést nem teljesíted guggolásból és fekvőből. Én még nem döntöttem el, hogy beosztom a 2-t a mostani edzésnapokra, vagy köztük csinálom majd, mivel elég egyszerűek. De beosztva meg már a karom fáradt lenne tartani a fejenállást, esetleg még első gyakorlatnak veszem be.. még nem döntöttem el.

BeasT 2011.11.27. 14:34:32

Nem mondanám 3X50 szabályosan végzett rövid hídra hogy egyszerű:) (az elején)

lulu77 2011.11.27. 15:17:53

Nem véletlenül javasolja külön napon... ;) Az első 1-2 gyakorlat még itt is könnyebb lesz, de utána már egyáltalán nem. Jól írja BeasT, már az egyenes híd is kihívás lesz szabályosan pedig az csak a második ha jól emlékszem -, gondolj bele hogy a többi mennyivel nehezebb lesz.. A falséta után nekem valahogy sosincs kedvem fekvőzni párat pl :D A hidat nem szabad lebecsülni, figyelj rá majd nagyon oda, mert nem látványos izmot edz, de talán a legfontosabbat!! A kézenállás fekvőt meg gondolom nem kell indokolni hogy miért ne egy napon csináld a húzódzkodással pl..

De hogy gysmo kérdésére is válaszoljak. Szerintem belekezdhetsz az első lépésekbe már most is, csak haladj ugyanilyen lassan.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.27. 17:04:23

Az első lépést gondoltam szétosztani, utána természetesen bejön a 3. napos edzés

lulu77 2011.11.27. 19:48:00

Az úgy tökéletes még, a fejenállás, meg a híd első lépése valóban nem megerőltető... Csak amint picit is nehezebb lesz oszd szét, úgyis heti 1-szer ajánlott igazából edzeni az izmokat, bár az kondis edzés végkimerülésig...

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.27. 20:39:57

Jaja így tervezem. Amint nehéz lesz, akkor heti 1szer lesz már csak mind, azért is szeretném minél később :) Lehet csak akkro kezdem el majd amikorra tanácsolja, miután a 4. lépést is befejeztem, vagy akkor kell amikor elkezdem? Rég ovlastam, már nem emlékszem, s nem tom merre keressem benne :)

lulu77 2011.11.27. 21:29:03

Hát nem emlékszem én se. Én az első lépésnél kezdtem már, mert végre tudtam hajtani már a kezdésnél is pár kézenállásban fekvőt, meg a híd is jól ment - éljenek a tesiórák :D Úgyhogy itt "csaltam" kicsit, de nem bántam meg. A könyv azt írja, hogy azért ne kezdjük az elején, mert ezek nagyobb erőt igénylő gyakorlatok, és nem állunk készen, gondoltam én készen állok.. :D:D A kézenállás fekvővel haladok a leglassabban amúgy, minden edzésen csak 1 ismétlést rakok hozzá, szóval még mindig csak az ötös szinten vagyok.. :D Bár húzódzkodásból meg a 6-oson, de ott volt 1 hónap holtidő - azalatt csak az asztalos verziót tudtam csinálni -, mert nem volt rudam... Bár amúgy ott is csak 1-eket rakok hozzá. De mostanában mindennel így vagyok, kezd nagyon nehéz lenni már az edzés.. (ami természetesen jó dolog, még több motivációm van legalább :D ) De elkalandoztam, szerintem nyugodtan elkezdheted már most is majd, a híd első két gyakorlatának ismétlésszáma elég nagy, szóval azzal elleszel egy darabig, azok meg egyáltalán nem leterhelőek a többi izomnak, a kézenállásfekvőbe meg a 3. lépés is még csak sima kézenállás, szóval az se gáz..

garrotter · http://www.garrotter.hu 2011.11.29. 10:02:26

Hídhoz a lábemelés és guggolás 6-os szintjét javasolja, kézenálláshoz pedig a fekvőtámasz 6-7 szintjét (különösen váll probléma esetén).
süti beállítások módosítása