22. Edzés

2011.11.02. 20:06

Vízszintes húzás 12-9-10: Ez nagyon lassan halad, de erre számítottam is :)

Térdemelés fekve 40-40-30: A második széria végétől elkezdtett fájni a jobb combom, ezért a harmadik szériát már nem is csináltam végig. Nem tudom mitől fáj, remélem nem lesz mindig így.

Összehasonlítottam a kezdeti képeket a mostaniakkal, és azt kell mondjam, hogy nem sok változást látni :D A hasamon van változás, mert az kockásabb lett ( talán ) Erőnlétben viszont mindenképpen jobb vagyok ( és elsősorban ez a lényeg ).

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr643348717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu77 2011.11.02. 20:51:48

Hogy fájt a combod? Az izmod fáradt el, vagy szúrt valami? Ha az izom, akkor az nem lesz gáz, mindig ha új szintre lépsz érezni fogod 1-2 alkalommal, de aztán megszokod - legalábbis velem ez volt. Ha csak szúr, akkor esetleg nem nyújtottál elég jól és az ízület túlságosan megnyúlik? Nem tudom, egyedül a nyújtás ami tippem van erre...

A fejlődést meg nem csoda hogy még nem látod, ez még nagyon kevés idő ahhoz, ha kondiznál se lenne nagy változás rajtad, így testsúlyos gyakorlattal meg pláne nincs. Majd úgy a 3-4-5. szintnél te magadon észre fogod venni a változást - meg ha van barátnőd, akkor neki is fel fog tűnni :D -, de nem lesz túl látványos. De ez ne tántorítson el, sokkal erősebb leszel, ami az elsődleges cél, az izmaid meg ha nőni nem is nőnek nagyot, azért "formásabbak" lesznek.

Gysmo 2011.11.02. 21:08:59

@lulu77: Azét 2hónap alatt én nagyon tudok alakítani magamon súlyokkal :) Ha akarod mutatok képet. Wade azt írja, hogy lehet tőle látványosan fejlődni, én hiszek neki. Még nem tudtam eldönteni, hogy mi fájt a combomban, de szerintem az izom lesz az.

lulu77 2011.11.02. 21:21:07

Persze, mutathatsz képet. De kondival sokkal könnyebb alakítani a testen, azért nem kell mindent elhinni amit Wade mondott, a nagy része marketing fogás - itt a kondi fikázását értem, lehet azt okosan is csinálni... Saját testsúllyal meg tényleg lehet izmot építeni, de azért amit Wade ír, hogy 6 hónap alatt hatalmasra gyúrta magát azt nem kell elhinni. Max úgy lehetséges, hogy tényleg SEMMI izom nem volt rajta, és eleinte gyorsabban fejlődik az ember ugye... De úgy se éri el egy kondis szintjét. Bár szerintem az már hülyén is néz ki, akkora semmi pénzért nem lennék. Meg a kajálás nagyon fontos, nem tudom hogy eszel, de több mint a fele a kaján múlik. Na jó, abbahagyom a kisregényt, bocs ha sokat írok, csak szeretek a témáról beszélni... :D De a képet várom, tényleg érdekel hogy mennyit sikerült fejlődnöd..

Gysmo 2011.11.02. 21:24:59

@lulu77: Na 5perc és megkeresem a képet, hogy milyen voltam mikor súlyokkal edzettem.

Gysmo 2011.11.02. 21:37:33

Nézd meg és le is szedem :)

Gysmo 2011.11.02. 21:56:13

Na nem tudom voltál-e még mikor felraktam, ha nem akkor szóljál, most lépek aludni, szeva.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.11.02. 23:24:00

Miért nem hagyod fenn? :)
Egyébként raktam fel én is képet, az utóbbi 3 hónapban súlyban alig jött fel már, viszont sokkal formásabbak az izmok, ahogy lulu is írta.

Gysmo 2011.11.03. 06:48:17

@Azogh: Mert az a kép nem arról szól, hogy most milyen vagyok, hanem, hogy milyen voltam amikor súllyal edzettem. Annak pedig nincsen köze a cc-hez, ez a blog pedig arról szól :)

lulu77 2011.11.03. 10:04:35

Már nem voltam, tesómnak kellett a gép, bocsi. De elküldheted esetleg üzenetben, ha rámész a nevemre/profilomra asszem van olyan hogy üzenet küldése.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.03. 16:00:42

A húzódzkodással már most előrébb jársz mint én:D
Amúgy lábra én is a nyújtást javaslom, de lehet az a probléma, hogy térdemelésből csak 3szor 35 kell:D

Gysmo 2011.11.04. 07:19:22

@Giozo: Látod azt nem is figyeltem :D
süti beállítások módosítása