20. Edzés

2011.10.29. 18:38

Vízszintes húzás 9-7-6: Ez a gyakorlat még mindig nem az igazi... Lehet fentebb kell rakni a rudat, hogy jobban bírjam. Kényelmesebb ha a tenyerem kifelé néz, de úgy csak néhányat csináltam, mert Wade nem úgy írja. Az alkarom elfáradt rendesen, máshol nem nagyon érzem, pedig elvileg bicepszre is jó.

Térdemelés fekve 35-35-35: Kipróbáltam úgy, hogy kinyújtom a lábamat, mint ahogy ülésben csináltam... elég gyilkos... Holnap tuti izomláz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr143338548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu77 2011.10.29. 20:57:38

Csináld felső fogással ahogy írja, úgy valamivel nehezebb szerintem, ergo többet fejlődsz. A lényeg hogy a hátad is feszítsed közbe folyamatosan, úgy jobban rámegy a gyakorlat. A bicepszemet meg én se szoktam érezni nagyon, mostanában kezdtem el egyedül a szűk húzódzkodásnál... Nekem az volt gondolom eddig a legerősebb, a hátam meg a leggyengébb - szinte semmi hátizmom nem volt, de mostanra már szerencsére jött rá izom, talán oda a legtöbb - ezért éreztem azt inkább húzódzkodás után.

Az alkart meg sokáig fogod még érezni, az ilyen függeszkedős gyakorlatoknál nagyon igénybe van véve, de azért erősödni fog idővel. Amúgy vicc, én a lábemeléseknél érzem az alkarom nagyon, néha jobban elfárad mint a hasam. :D

Gysmo 2011.10.29. 23:31:43

@Giozo: akkor úgy csinálom :P
süti beállítások módosítása