18. Edzés

2011.10.25. 07:48

Vízszintes húzás 3x10:  Valójában 3x7-et könyvelnék el, mert a többi az nem ment nagyon. Az alkarom fáradt el, hátból nem igazán éreztem. Még arra sem jöttem rá, hogy-hogy kell jól csinálni, de nem gond, majd ráérzek. Az előző gyakorlat és ez között tényleg nem sok átmenet van :)

Térdemelés fekve 3x30: Továbbra is érzem, hogy dolgozik a hasam, de menne a 3x50 is.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr213327981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.25. 17:48:35

Na neked viszonylag jól megy akkor:) Én még szenvedek az alkarral:D

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.29. 13:56:53

Jut eszembe, a térdemelést jól cisnálod? Mert a youtubeon van egy csávó aki bemutatja a gyakorlatokat és a 2es lépést ennél rosszul mutatja be. A gyakorlatnál térdfelhúzott állapotból ki kell nyújtani a lábad,majd visszahúzni. Ugyanúgy , mint az első lépésnél, csak a földön.

Gysmo 2011.10.29. 16:07:46

Nem nyújtom ki a lábam, de nem is írja, hogy ki kell.

lulu77 2011.10.29. 20:21:40

Én hátra is éreztem rendesen ezt anno. Direkt befeszítettem közbe a hátizmomat - meg azóta is így csinálom -, és ugye nyomtam lefelé egy kicsit a vállam, ahogy a könyvben írja is. Ezt a vállfeszítést amúgy mindig gyakorlat ELŐTT is megcsinálom, hogy rögződjön a mozdulat, aztán amikor felfüggeszkedek a rúdra akkor se rögtön húzok, hanem lógok pár másodpercet, hogy felvegyem a "tökéletes pózt"... Vállak feszesen, hát befeszít, lábak a helyükön és nem mozgok már... Aztán mehet a bugi. :D

Gysmo 2011.10.29. 20:41:49

@Giozo: Akkor russzl emlékszem :D Pedig általában többször átolvasom 1-1 gyakorlat leírását. Ezért is jó a blog :)
@lulu77: Lehet a hátam erősebb ehhez a gyakorlathoz mint a kezem. De az is lehet, hogy holnap izomláza lesz a hátamnak, csak most nem éreztem, majd megírom :)
süti beállítások módosítása