17. Edzés

2011.10.23. 16:44

 

Fekvőtámasz előredőlve 9-15-12-12: Az első 9-nél csúszott hátra a szőnyeg a lábam alatt, ezért nem csináltam többet :) A mellem és a tricepszem fáradt el, de az rendesen. A falnál amikor csináltam, akkor a vállam égett nagyon, most ezt itt nem éreztem.

Bicska Guggolás 30-25-20: Ez egy utálatos gyakorlat, minden ismétlésért vért izzadok, de ez is egyre jobban megy ( csak hát többet is kell csinálni ).Legutóbb mikor írtam, hogy nem volt még izomlázam a guggolástól, azt kicsit elhamarkodottan írtam, mert aznap estére éreztem egy kicsit.

Holnap megjön - ha minden igaz - a rúd, tehát elkezd végre a bicepsz is dolgozni. Úgy tervezem a tenyerem befelé fog nézni a gyakorlat közben. ( Ez még változhat )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr193324217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.23. 17:55:01

Én azt javaslom, hogy felső fogással csináld, mert a többi gyakorlatnál külön felhívja a figyelmet Wade, hogy úgy csináljuk. Alapból ehhez asztalt javasolt, melyet nem lehet másképpen fogni. Szal én is ezért kezdtem el magasabban, mert felsőfogással nem megy.

Gysmo 2011.10.23. 20:44:52

Okés, megfogadom a tanácsod :)
süti beállítások módosítása