16. Edzés

2011.10.21. 21:15

Térdemelés fekvésben 3x25: Úgy érzem ebből több is menne, de maradok a fokozatosságnál.

Na ma felhívtak, hogy hétfőn hozzák a megrendelt húzódzkodó rudat, tehát jövőhéttől végre lehet csinálni a vízszintes húzódzkodást! Egy hónapja, hogy elkezdtem az edzést, eddig még sok változást nem látok, max mintha a vonalak jobban kirajzolódnának, de lehet, hogy csak bemesélem. Mivel azért egy minimális izom volt rajtam mielőtt elkezdtem a cc-t, szerintem ezek a gyakorlatok inkább az izületeimet edzették. Ugyanakkor feljődtem is, mert egyre többet bírok csinálni a gyakorlatokból. Nagyon jó motiváció az, hogy várom a következő feladatot. Akarok lassan fehérjét is szedni, mert nem tudok kellő táplálékot bevinni, mert sokat dolgozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr243320881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása