10. edzés

2011.10.07. 20:46

Na ez a nap sokat nem ért... Egész nap dolgoztam, így alig ettem valamit. Későn értem haza, ezért ha eszek, akkor nem tudok edzeni, mert lassan alvás van. Tehát nem ettem és nekifutottam a függőleges húzódzkodásnak, amiből 2x40-et csináltam meg. A térdfelhúzásnál elszakadt a cérna, mert a 6. után már szétszakadt a combom... megcsináltam nagynehezen 30-at, de a második szériánál már leraktam a lábam a 15. körül, mert úgy fájt a combom. Úgy döntöttem, hogy inkább hagyom és eszek... Kicsit feszült is vagyok, lehet emiatt nem tudtam kellően "ott" lenni szellemileg.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr783286196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása