Edzésterv

2011.09.30. 12:36

 Sziasztok!

Még nem szoktam hozzá a fokozatossághoz és mindig elfelejtem, hogy szépen lassan kell haladni. Legutóbb azt írtam, hogy a függőleges húzást befejeztem, pedig még közel sem, mert még 2hete sincs, hogy elkezdtem. Még kb 3-4 alkalmat hagyok a következő gyakorlatig. A következő két hétben lehet jobb lenne ha még semmiben nem lépnék szintet, ezért megpróbálom ezt betartani. ( nagyon nehéz sajnos ) Holnap edzés!

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr613267493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.30. 13:33:44

Nekem is nehezen megy az önkontroll, hogy ne ugorjak nagyokat, de úgy vélem kell az alapozás a későbbiekhez. Emiatt is haladok lassan, felépítve. A héten szerintem mindenből letudom a haladót minden szinten, s jövőhéttől jön a 2. lépés. Várom már az újdonságokat:)
Amúgy nagyon aggódtam amiatt, hogy kondiztam az elmúlt időkbe s visszafogok esni nullára(bár nem is nagyon látszódott). Szép lassan el is kezdtem visszaesni, s most értem el azt, hogy megállt a visszaesés. Remélem elkezdek nőni most már:)Kicsit hosszúra sikerült a monológom, de még annyit tennék hozzá, hogy írtad ugyebár, hogy leizzadtál s elfáradtál. Eleinte, ha én is ekkorákat emeltem volna én is így jártam volna, de fokozatosan emelve nem érzem a terhelést annyira, mintha belecsapnék a lecsóba. Szóval jó ötletnek tartom, hogy lassítasz:)

Gysmo 2011.09.30. 15:43:09

A visszaesés alatt mit értesz?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.30. 16:07:59

leereszt a kigyurt izom oda ahonnan kezdtem

Gysmo 2011.09.30. 18:11:29

Az nem jó :( De ilyen gyorsan leereszt? Creatinoztál vagy mi?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.30. 18:20:16

Isten ments,csak magas vagyok:) Meg hát általában mindenki így van vele, hogy ha pár hétig nem gyúr akkor leenged az izma.

Gysmo 2011.09.30. 18:27:18

Hát a magassággal nekem sincs bajom, csak szélesedni kellene. Voltam én nagyobb ( sokkal ) de nem ment le rólam olyan nagyon gyorsan.

SmD 2011.09.30. 21:58:16

@Giozo:
Érdekes dolog ez mert nekem kissé más a tapasztalatom ami a visszaesést illeti. Valószinűleg a genetikai adottságok is nagy szerepet játszanak. Volt hogy 3 évig nem volt a kezemben súlyzó és abszolút zéró sport de akkor se estem vissza oda ahol valamikor elkezdtem. Nálam inkább az van, hogy ha kihagyok akkor idővel felszedek 8-10 kiló zsírt mivel a hamburgert csokival és szalonnával zabálom de az erőm és az izomzatom csak minimálisan esik vissza.

Gysmo 2011.09.30. 22:00:34

@SmD: Hát én feltudok tenni egy képet magamról, hogy milyen voltam 3 éve... nem olyan mint most... :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.30. 22:00:39

énis ilyen hambi+csoki stilusba nyomo ma zabálást,de én nádszál vagyok..lehet genetika

Gysmo 2011.09.30. 22:04:18

Amióta edzek nem eszek csokit, chips-et szinte csak ásványvizet iszom. Én is vékony típusú vagyok ( mint ahogy a kép is mutatja )

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.01. 09:27:00

én is megpróbálok törekedni a helyes étrendre mától, már korábban is elkezdtem..csak hát vérszemet kaptam chipsre:D no de ma elölről kezdem.. Bár marha s sertés húst továbbra is fogok enni, de próbálok nem a zsíros részéhez hozzájutni, mivel általában az van itthon. Kenyeret és tésztát is megpróbálom minimalizálni.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.10.01. 09:29:57

Bár azt nem értem vöröshúst miért nem szabad enni, olvasgattam utána,s sok helyen folyik a vita, hogy egészséges-e vagy sem. Fehérje meg ugyanúgy van benne

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.10.02. 00:41:24

@Giozo: Persze,a csokinál meg chipsnél jobb a vörös hús. De pl. csirkében több fehérje és kevesebb zsír van, ezért az optimálisabb. Tegnap viszont én is bográcsos marhapörköltet ettem, iszonyat sokat, néha lehet bűnözni nyugodtan, az a lényeg, hogy általánosan próbálj egészségesen kajálni.
süti beállítások módosítása