Pihenőnap

2011.09.22. 07:17

Amikor régen edzettem utáltam a pihenőnapokat és sokszor le is mentem kicsit "gyúrni", annak ellenére, hogy tudtam mi is az a túledzettség. A könyv azt írja, hogy a pihenés pont olyan fontos mint az edzés, tehát ennek fényében erőt veszek magamon és megállom, hogy nyomjak néhány fekvőt. A legnagyobb bajom a türelmetlenség és ez a legnagyobb ellensége is a fegyencedzést követőinek, de megpróbálok hosszútávon gondolkozni. Amikor lejártam régen a terembe akkor is minél gyorsabban minél nagyobb súlyokkal próbálkoztam, aminek meg lett az eredménye, mert látványosan nőttem. VISZONT csak olyan 6hónapokat bírtam edzeni mert fájt a vállam ( egyszer ki is ugrott edzés közben ) és a könyököm. Abba is hagytam mert idegesített, hogy nem tudok rendesen edzeni a fájdalom miatt. Aztán később megint elkezdtem mikor helyre jöttem és megint úgy ahogy legutóbb. Ezt csak azért írom le, hogy ha valaki olvassa ezt a blogot akkor tanuljon ebből és próbáljon türelmes lenni, mint ahogy én is megpróbálom most ( nem egyszerű ). Mindenkinek sok kitartást! Holnap edzés ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr323244989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upperclass 2011.09.22. 10:06:34

Én a fegyences pihenős napokra teszem az úszást meg a futást. Próbáld ki. :)

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.22. 11:10:13

én pihenönapon futni fogok a jövöhéttöl, és erősitem az ujjaimat,falnak dölve ujjakon támasztva finoman rugózva

Gysmo 2011.09.22. 17:37:17

Úszni sajnos nem tudok hol, futni meg télen majd nem lehet. Még nyáron is fáj a torkom ha veszem a levegőt, az orromon meg nem kapok mert folyamatos allergiám van :) Lehet nyújtok majd a pihenő napokon, minden izmot és ínszalagot megnyújtok kicsit.
süti beállítások módosítása