2. edzés

2011.09.21. 07:20

Na ez az edzés érdekes volt...  Ajtófélfánál mikor húzódzkodtam az izmaim nem fáradtak nagyon el, tehát még sokat bírtam volna, ellentétben az ujjaimmal, mert azokkal kb 1 centis perembe kellett kapaszkodnom :) Ráadásul mivel magas vagyok, nem is tudom magam karjaimat teljesen kinyújtani... A térdfelhúzást széken végeztem, ott a combom fáradt el ( nekem a combom a leggyengébb )

Függőleges húzás: 2x10

Térdfelhúzás: 2x10  

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr93242557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.21. 08:27:11

eleinte én is szenvedtem az ajtófélfával, de aztán találtam egy jobb helyet, nálatok nincs 2 ablak vagy erkélyajtó+ablakegymás mellet,melyeket ha kinyitsz akkor köztük marad a válaszfaluk? én azon csinálom,s könnyű fogni

Gysmo 2011.09.21. 08:29:27

@Giozo: Egy 42 négyzetméteres lakásban lakom, tehát itt sok lehetőség nincs :D a munkahelyemen vannak erre megfelelő függőleges gerendák, lehet majd ott csinálom :)

Gysmo 2011.09.21. 08:30:10

De amúgy az sem baj ha erősödnek az ujjaim :)

Batyu 2011.09.21. 17:28:26

erős ujjakra úgy is szükséged lesz majd , a térd felhúzásnál eddig akivel beszéltem mindenkinek a combja érezte meg jobban , szerintem ez normális.
hajrá :)

SmD 2011.09.22. 18:27:47

Emberek, nem kell ennyire mereven ragaszkodnotok a könyvben lévő képeken látottakhoz. Wade is említi, improvizálj.
Tehát fogsz egy seprőt vagy valamilyen nyelet, rudat stb. a lényeg, hogy hosszabb legyen mint az ajtókeret szélessége. Vállmagasságban az ajtókerethez támasztod a nyelet, a lábadat nekiteszed a küszöbnek és húzódzkodsz 2 kézzel 1 kézzel ahogy akarsz.

Gysmo 2011.09.22. 18:59:59

@SmD: Nem rossz ötlet :)
süti beállítások módosítása