Az első edzés.

2011.09.19. 07:15

Készen vagyok az első edzéssel, meglepő módon a falnál végzett fekvőtámasz nehezebb mint amilyen nehéznek kinéz! 2x10-et csináltam meg belőle ami nem sok, de éreztem, hogy az 50 messze nem menne. Lényegében alig 10perc alatt végeztem a gyakorlatokkal, plusz a bemelegítés ami másik 10 perc volt. Kb egy percet pihentem a gyakorlatok között, ezt az időt nyújtásra használtam. ( fontos az edzés közbeni nyújtás ) Aki reggel akar edzeni annak ajánlom, hogy jobban melegítsen be mint máskor, mert reggel még nem mozgott eleget az ember így sokkal merevebbek az ízületei és az izmai. A guggolással gyertyában nem volt megerőltető, abból ment volna az 50 is, de ha már egyszer eldöntöttem, hogy rendesen csinálom akkor azt be is tartom. Remélem sokáig lesz hozzá kitartásom. Arra gondoltam, hogy a fekvőtámaszt nem a guggolással fogom csinálni, mert lényegében két nagy izmot nem jó egy napra rakni ( szerintem ). Most még nem gond, mert nem nehezek a gyakorlatok, de később lehet megcserélem.

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr513237550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lívia Kőműves 2013.02.27. 20:11:07

SZia azt szeretném megkérdezni milyen az a guggolás gyertya állásban ? seholsem találok ilyet :) köszi
süti beállítások módosítása