Edzés előtt

2011.09.17. 18:20

Sziasztok!

A héten olvastam Paul Wade könyvét a fegyencedzésről és úgy döntöttem, hogy én is belevágok. Szeptember 19-re tettem az első edzésemet, ezt a hétvégét tájékozódásra használom. Holnap felrakok egy képet magamról, hogy honnan indulok, aztán időközönként rakok fel újakat, hogy lássam változott-e valami vagy sem. Nem tervezek más edzésmódot csinálni mellette és táplálékkiegészítőket sem szeretnék szedni ( egyelőre ). Ha valaki tudna nekem tippeket adni azt megköszönném!

A bejegyzés trackback címe:

https://gysmo.blog.hu/api/trackback/id/tr903234505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gysmo 2011.09.17. 20:22:57

@Darky_: Köszi :D Még nem tudom pontosan, hogyan is fogok neki kezdeni. Talán egy nap edzés egy nap pihenés. Az első gyakorlatokkal kezdek mindenképpen, az ismétlésszámot még nem tudom. Holnap még átgondolom :)

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.17. 21:44:19

Hajrá, sok sikert :D Szerintem kezdd 3*10-el, és emeld 10-esével az ismétlésszámot edzésenként. Próbálj meg a szabályosságra törekedni, a 2-1-2 másodperces szabály és a lendület kikapcsolása a mozgásból az edzésmódszer sikerességének egyik alapvető része. És javasolnám én is az 1 nap edzést 1 nap pihenőt, valamint a 4 alapgyakorlatot szedd szét két edzésre. Elsőre könnyűnek fog tűnni, de hidd el, nem érdemes rohanni, lassan járj, tovább érsz ugyebár.

Azogh · http://mesterhatos.blog.hu 2011.09.17. 21:45:20

A kép meg jó ötlet, sajnálom, hogy én nem csináltam magamról amikor elkezdtem, csak hát akkor még volt önbizalomhiány rendesen :D

Gysmo 2011.09.17. 22:01:37

@Azogh: Köszönöm a tanácsokat! Az egy nap edzést egy nap pihenést a te blogodról vettem :) Tehát hétfőn például fekvőtámasz, lábemelés - Kedd pihenés - Szerdán húzódzkodás guggolás és innen ismétlés?

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.09.18. 09:52:46

hajrá,én is most kezdtem az egészet:)

lulu77 2011.10.29. 20:14:07

Most találtam a blogodat, mindig motivál engem is ha mások edzéséről olvasok... Sok sikert és kitartást, megéri hidd el. Én Február óta csinálom, és nagyon jó erőben érzem magam. Bár látványra nem nagyon látszik, de ez a rossz életmódnak is köszönhető - 20 vagyok és hát ki is használom, hetente bulizok és iszok -, de azért valamennyi izom még így is rakódott rám. Sok sikert!!! És ha nem gond odaírom a véleményem meg a tanácsaim egy-egy postod alá. Ha meg akarsz egy képet a mostani "eredményemről", akkor töltök fel aztán linkelem.

Gysmo 2011.10.29. 20:33:48

@lulu77: Köszönöm a bíztatást! Természetesen minden véleményre és tanácsra kíváncsi vagyok, tehát nyugodtan írd le a gondolataid :)
süti beállítások módosítása